[Pardus-kullanicilari] Epson Stylus Photo RX425

Ali Işıngör isingor at gmail.com
6 Mar 2006 Pzt 22:39:52 EET

Sanırım Fedora Wiki'de Gutenprint'in 4.2.x sürümünden bahsediyorlar... SVN'de
bulunan 5.0.0 RC2 sürümündeyse RX425'e doğrudan destek var :)...

Desteklenen yazıcıların tam listesine şuradan bakabilirsiniz:

http://sourceforge.net/project/shownotes.php?release_id=387201&group_id=1537

Ali Işıngör

Pazartesi 6 Mart 2006 22:30 tarihinde, Değer Muharrem şunları yazmıştı: