[Pardus-kullanicilari] Bilinmeyen nedenle harddiskim doluyor

S.Çağlar Onur caglar at uludag.org.tr
6 Mar 2006 Pzt 19:54:17 EET

Pazartesi 6 Mart 2006 16:06 tarihinde, Engin Uysal şunları yazmıştı:
> Bir de şu Ertuğrul hocamın söylediği "logrotate" vardı. O bende yüklü
> değildi, dün PİSİ-KGA ile yükledim. Artık kendiliğinden çalışacak mı,
> yoksa komut falan vermem gerekiyor mu?
>
> Bu şişmenin bir daha olmaması için yapabileceğim başka bir şey var mı?

ACPI sorununu çözmek en kesin çözüm ama logrotate'de iş görür, bu ara
logrotate paketinde bir hata buldum ve depoda düzelttim fakat ikili hale
yansıması biraz zaman alacak. Düzeltilmiş halini kurduğunuzda kendi kendine
çalışacaktır.

--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/