[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

Faruk Taştepe faruktastepe at yahoo.com
6 Mar 2006 Pzt 18:35:24 EET

Arkadaþlar ben listeye yeni üye oldum. Üye olduktan sonra okumamýz için gelen maildeki 4. madde ve arkadaþlarýn gönderdiði mailler dikkatimi çekti.
  mailleri okuyabilmek için Dil kodlamasýnda bir Türkçe (iso) ya bir uff-8 kodlamasýna geçmek zorunda kalýyorum. 4. maddede utf-8 kodlamasýný seçin denmiþ olduðu halde bunu yazarken kendileri Türkçe (iso) kullanmýþlar. Buna bir düzenleme getirilemezmi acaba.

  MADDE 4
  4) Doðru dil ayarýný seçtiðinizden emin olun. Pardus e-posta listeleri
utf-8 adlý evrensel kodlama sistemini kullanýr. Dil ayarýnýz yanlýþ
olursa mesajýnýz okunmaz hale gelir, sorunuza cevap almanýz da
zorlaþýr.

Brings words and photos together (easily) with
 PhotoMail  - it's free and works with Yahoo! Mail.