[Pardus-kullanicilari] Donanýmlarý nasýl yeniden tanýtabiliriz ?

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
6 Mar 2006 Pzt 17:09:50 EET

Merhaba arkadaÅŸlar ,
Sizlerden şunları öğrenmek için yardım istiyorum :
1- Pardusta  hangi program aracılığıyla  sesli ve görünütülü sohbet
yapabileceÄŸiz (Mesela : MSN 7.5  te  olduÄŸu  gibi )
2-Sistemi en son çalışır haline  getirebilmek için ne yapmalıyım. Örneğin
bugün sabah işyerinde ethernet kartımı yanlışlıkla  yeni bağlantıyı kurarken
sildim.Ağ bağlantılarından  yeniden oluştur  şekliyle   denedim  ama bir
türlü makina  ethernet  kartımı  görmedi ve maalesef ben de pardusu
tekrardan kurmak zorunda kaldım.Sizden ricam  pardusta  yanlışlıkla
silinimiş bir donanımı tekrardan sisteme nasıl tanıtabilirim.Veya sistem
tekrar yeniden başlat dediğimde bu donanımı nasıl olur  da  görmez.(örneğin
ethernet  kartı gibi ) Bana bilgisayarın içerisinde var olan bir donanımı
sistemden istemyerek sildiğimde  en son  çalışan haliyleki  donanımları
nasıl kurabileceğimiz  konusunda  yardımcı olursanız
sevinirim.İlginizeşimdiden çok teşekkürler.