[Pardus-kullanicilari] samba openoffice

Nihad Karslı enki at r-3.org
6 Mar 2006 Pzt 17:08:47 EET

en son güncellemeyi yaptıkdan sonra open ofis i acıp sistemde ag baglantıları
vsr gorunmeye başladı ve o yolda metin dosyaları acılabiliyor ama bu seferde
local copy gerekçesi ike metin uzerinde yaptığımız değişiklik kayıt sırasında
gerçekleşmiyor. zatenn dosya acıldıgında ismi kdecliper gibi bir şeye
donuyor. denemelerim devam ediyor bilen varsa bu arada yanıtlarsa sevinirim
ki googlede tarattım sadece openoffice.org.tr de bir kez yaşanmış ve yanıtı
adreslemede \\paylaşım\dosya adi gibi yaparsanız duzelir onerisi getirilmiş
ama o yöntemde işe yaramıyor. eğer ben sorunu cozersem ki ğelişme var belki
cozerim buraya yazarım.

Pazartesi 6 Mart 2006 14:53 tarihinde, Yaşar ŞENTÜRK şunları yazmıştı: