[Pardus-kullanicilari] Bilinmeyen nedenle harddiskim doluyor

narkozcu ky nedimky at gmail.com
6 Mar 2006 Pzt 07:47:10 EET

Ben şimdi var dizinine baktım ve 3.3 Gb büyüklüğü oluşmuş. birkaç defa ekran
kartı vb. sorunlar yüzünden pardus çalışmamıştı. O sebeple bu dizin böyle
büyürmü. Bu sys.log, mesaj.log vb. dosyaların içeriğini manuel olarak
boşaltsak olurmu, yardımlarınız için teşekkürler.

05.03.2006 tarihinde Engin Uysal <engin19 at gmail.com> yazmış: