[Pardus-kullanicilari] paylaþým

sutty demon_sutty at yahoo.com
6 Mar 2006 Pzt 00:23:28 EET

bakın kendimi nasıl anlatırım bilmiyorum ama bu kadar ukala adamları nasıl bir araya toplamışlar onu da anlayamadım neyse sizin gibi adamlarla çalışmak zaten bu saatten sonra benim için imkansız ben belki kendimi anlatamıyorum ama en azından böyle ukalaca şeyler yazmıyorum karşımdakine

basit bir örnek :
maillerini daha anlaşılır atar MISIN sorunundan tam olarak bahsetmediğin için çözüm üretemiyorum

kolaymış değil mi

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta’da
http://tr.mail.yahoo.com