[Pardus-kullanicilari] USB External HDD

Umut D. linuxlist at gmail.com
6 Mar 2006 Pzt 00:12:30 EET

Formati NTFS olmali. NTFS yazma destegi cok saglam degil. Basima geldi,
harici diskim bazi klasorleri eksik gosteriyor Linuxta, yazarken
kimbilir neler yapacak...

Pardusta nasil NTFS yazma destegi verilir bilmiyorum ama pardustan
kullanmak icin kucuk bir FAT32 partition olusturmak isinize yarayabili.r