[Pardus-kullanicilari] Gmail hesabýmý mount ederken mount komutunda hangi parametreleri kullanmam gerekiyor?

S.Çaðlar Onur caglar at uludag.org.tr
6 Mar 2006 Pzt 00:01:10 EET

Pazar 5 Mart 2006 22:35 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Var arada yeni versiyon çıkmış paketi güncelliyorum denedikten sonra haber
> vereceÄŸim..

Google API değiştirmiş paketi yamalamak zorunda kaldım, gerekli adımlar şöyle;

1. -devel deposundan libgmail, fuse-python ve gmailfs kurulur [depodan
kurmazsanız yamalı hali gelmeyecek ve siz bağlanamamaya devam edeceksiniz]
2. /etc/gmailfs.conf içinde username, password girilir,
3. root iken "modprobe fuse" komutu verilir,
4. kullanıcı iken "mount.gmailfs none nereyeMountEdilecekse" komutu ile mount
edilir.

caglar at pardus ~ $ mount.gmailfs none test/
No messages found
caglar at pardus ~ $ mount
/dev/hda1 on / type reiserfs (rw,noatime,acl,user_xattr)
none on /proc type proc (rw)
none on /dev/shm type tmpfs (rw)
usbfs on /proc/bus/usb type usbfs (rw)
/dev/fuse on /home/caglar/test type fuse (rw,nosuid,nodev,user=caglar)

Bu adımlar ile bende sorunsuz çalışıyor.

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/