[Pardus-kullanicilari] Gmail hesabımı mount ederken mount komutunda hangi parametreleri kullanmam gerekiyor?

Halilibrahim KISAKESEN bioibo at gmail.com
5 Mar 2006 Paz 22:15:52 EET

Merhaba gmail hesabımı bir türlü mount edemedim. gmailfs libgmail vs.
hepsini kurdum ancak mount komutunu nasıl vereceğimi bulamadım.

Internette debian için olan komutu denedim ama onda da mount etmeyi
sağlayamadım üstelik mount etmeye çalıştığım klasörler de ortadan kayboldu.

Bir de bunu debian kullananla fstab'a eklemeyi de başarmışlar böylelikle
açılışta mount edebiliyorlar bilgisayarı ama aynı satırı pardusta ekleyince
hata veriyor gene.

Bir de tüm bunları yaptıktan sonra firefox'la gmail hesabıma girdiğimde
kendi kendime abuk sabuk birkaç mail göndermişim. Galiba tüm bu girişimlerim
sırasında gmail hesabıma ulaşmayı başarmışım demek oluyor bu herne kadar
bağlama işleminde başarılı olamasam da doğru parametreleri bulduğumda
başarılı olacağım demektir. Benden önce bu parametreleri denemiş olan var
mı? Yardımcı olabilir misiniz? Eğer bağlayabilirsem pardus wiki' de nasıl
bölümüne gmail hesabını bağlamak kısmını ekliyeceğim.