[Pardus-kullanicilari] grub

hüseyin bilen bilenhuseyin at hotmail.com
5 Mar 2006 Paz 19:06:03 EET

Sayın Arkadaşlar
Dün Pardus aşıladığım arkadaşa gittiğimde ondada oluşan linux merakı sonucu
PCEXTRA dergisi almış ekinde çift yüzlü DVD dvd nin bir yüzü suse 10.0 diğer
yüzü Knopix 4.0.2 Bootable Live DVD, Pardus, ve Ultimate Boot Cd 3.0 var
Suse yi bilgisayarına yüklemiş bayağı hoş DVD yi aldım kopyaladım sbahleyin
ikinci hardımın boş iki partisyonundan birine suse 10.0 kurdum.Update leride
gerçekleştirdikten sonra şöyle bir tur attım hiçde fena değil windows a çok
yakın ilk downlod ımı Opera web browser ile yaptım indirdikten sonra aç
dediğimde karşıma yast geldi install tıklayınca açılıp kuruldu ve internet
seçeneklerinin içinde yerini aldı.Neyse suse yi kapatıp bilgisayarı açtıktan
sonra karşıma suse pardus windows ve flopy tercihli bir grub karşıladı
pardus a tıklayınca Error 17 çıktı ve açılmaadı windows u denedim okey
açıldı tekrar kapa aç  Grub dan pardus a tıkladım yine Error17 suse ye
tıkladım açıldı.Hard disk ler baktım birinci hardda ilk partisyonda  windows
ikinci partisyonda Pardus ikinci hardın birinci bölümünde Pardus vardı artık
yok onun yerinde suse arta kalan iki partisyon boş Şimdi birde Knoppix
denersem herhalde Pardusumu da o yiyecek Knopix i Live olarak denerim Fakat
sağlam duran pardusumu nasıl tekrar gurub içine alabiliri. Öneri ve
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

E-postalarınızı ve kişisel bilgilerinizi MSN PC Koruma ile güvenlik altına
alın! http://www.microsoft.com/turkiye/guvenlik/