[Pardus-kullanicilari] pardusta disket çalıştırma

ahmet ahacikasimoglu at gmail.com
5 Mar 2006 Paz 01:56:27 EET

selam...
Birinci olarak word benzeri belgelerin olduğu disketi kullanamıyorum. Daha
önce kullnabiliyordum. Daha doğrusu  belge yükledim  şuan disketi hiçbir
şekilde kullanamıyorum...
oluşan hata:
mount: /dev/floppy/0 /etc/fstab ya da /etc/mtab içinde bulunamıyor
şeklindedir. pardusta masaüstünde sistem/media   nın içinde floppy  yi
kullanamıyorum. biçimlendir dediğimde de biçimlemiyor....kde  disket
biçimlendirici kullanıyorum... disket i taktığım zaman aktif hale gelmesi
için ne yapabilirim?
teşekkürler