Re: [Pardus-kullanicilari] Gmail hesabı mount etmek

Halilibrahim KISAKESEN bioibo at gmail.com
5 Mar 2006 Paz 01:54:33 EET

S. çağlar cevabınız için teşekkürler gmailfs'i kurmamı sağladınız. çok
teşekkürler.
peki ben hesabı kurduktan sonra mount komutunu nasıl vermem gerkiyor?
Internette Debianda nasıl bağlanılabileceğini anlatıyordu ama mount komutunu
o şekilde verince ben dosyayı hiçbiryere mount edemedim, gmail hesabımı
firefox'tan açtığımda ise kendi kendime abuk sabuk mailler yollamışım.
Bir de bunu fstab'a eklemeyi denedim ama yine başarılı olamadım.

Hatta her mount komutunu denediğimde mount etmeye balıştığım klasörümde
ortadan kalkıyordu.