Re: [Pardus-kullanicilari] pardus açılmıyor

narkozcu ky nedimky at gmail.com
4 Mar 2006 Cmt 22:43:58 EET

ekran kartı ile ilgili bir işlem yaptıysan xorg.conf dosyan bozulmuş
olabilir. bende 2 defa bu sebeple pardusu tekrar kurdum şimdi ise bu
dosyanın yedeğini aldım ve gerektiğinde tekrar üstüne yazdırıyorum ve
düzeliyor. xlogin ve ya xstart komutlarını bir dene istersen. Kolay gelsin.

04.03.2006 tarihinde Hayrullah COŞKUN <coskunhayrullah at gmail.com> yazmış: