[Pardus-kullanicilari] Bir sorun

Server Acim sacim at kde.org.tr
4 Mar 2006 Cmt 20:47:25 EET

Merhaba,
Fakültemize yeni gelen bilgisayarlardan birine PARDUS kurmaya çalıştım. Önce
format atıp Window'u yeniden kurdum. Windows'u yeniden kurarken 80 GBlik hard
diskin 20 GBlik bölümünü formatlamadan bıraktım. Temel Windows kurulumunu
yaptım. Sonra PARDUS'u formatlanmayan bölmeye başlangışta biçimleyetek
kurdum. Yeniden başlattığımda makine GRUB'u göremedi. Şu anda
hatırlayamadığım bazı DHCP / \ / \ döne döne aradı. Sonra "insert a disk"
gibi birşey istedi.
Bu ilk defa başıma geldiği için tam anlatamışımdır mutlaka. Kusura bakmayın.
Konfigüraysondan emin değilim. Tam olarak öğrenince sizleri daha detaylı
bilgilendireceğim.
Ama yeni gelen bilgisayarın yapısı aşağıdaki gibi olabilir.

YÖNSİS INNO
 P4-3.0 MHz  / VGA,Sound,LAN / 256mb DDR / 80GB HDD / 17"CRT / 52X CDROM /
FDD / Klavye+Mouse / ATX / Linux

Sevgiler.
--
Yrd.Doç.Server ACİM