[Pardus-kullanicilari] windows ile að oluþturma

sutty demon_sutty at yahoo.com
4 Mar 2006 Cmt 20:19:20 EET

nası mail attığımın önemli olmayacağını düşünmüştüm ben zaten sizin orda olma nedeniniz mailllerin şeklini mi kontrol etmek yoksa pardus kullanıcılarına YARDIM mı etmek size iki gündür aynı maili atıyorum ama her defasında ukalaca cevaplar alıyorum.  bence benim mailimi düzeltmeden önce insanlarla ilişkierinizi düzeltmeya çalışsanız daha iyi olur
iyi akÅŸamlar

                        --sutty--

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta’da
http://tr.mail.yahoo.com