[Pardus-kullanicilari] Pardus ses sorunu

Arda Çetin arda at linux-sevenler.org
4 Mar 2006 Cmt 18:56:09 EET

Cumartesi 4 Mart 2006 14:05 tarihinde, Serbulent UNSAL şunları yazmıştı:
> Merhaba,
Merhabalar,

> İntel chip setli on board ses kartlı bir makinam var. Ancak hiç bir
> uygulamadan ses alamıyorum. Tasmadan değişik ses sistemlerini denedim ama
> hiç birinden sonuç alamadım. Hata mesajı almıyorum. Logları incelerdem
> sorunu çözebilirim herhalde ama hanigi log doyasında tam olarak ne aramam
> gerektiğini bilemiyorum. Yanıtlar için şimdiden teşekkürler

alsaconf ile tekrar yapılandırmayı dener misin?

Ben de aynı ses kartını kullanıyorum fakat sesle ilgili hiç bir sorun
yaşamadım.

--
Arda Çetin <arda at linux-sevenler.org>
http://arda.linuxmarket.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds