[Pardus-kullanicilari] pisi-kga bozuldu nasıl düzeltirim?

can_linux can_linux at superonline.com
3 Mar 2006 Cum 01:44:03 EET

Aynı sorunu bende dün yaşadım.Hatta şimdi size adresi kopyalamak isterken bile
bozuldu
depo adı:p
adres :d gibi birşeye dönüşüyor.düzeltmek istesenizde düzelmiyor.Sanırım bir
bug.

Düzeltmek için :

yeni depo açın
depo adı :pardus_devel
adres : http://paketler.uludag.org.tr/pardus-devel/pisi-index.xml

girin ve bozulan depoyu da silin.

saygılar.

Cuma 3 Mart 2006 00:27 tarihinde, Sezer Yesiltas şunları yazmıştı: