[Pardus-kullanicilari] Re: Toplu mesaj problemi

"M.Serdar Özmetin" sozmetin at exper.net.tr
2 Mar 2006 Per 13:32:53 EET

Aynı problem bende de oluyor ama üstüne düşmedim. Ayarlarımı
düzelttikten sonra bir süre mailler teker teker geldi. Sonra listeye
mail atınca tekrar toplu mesaja dönüştü.
--

Perşembe 2 Mart 2006 09:42 tarihinde, Atamert Ölçgen şunları yazmıştı:

Bugüne kadar bu tür bir şikayette bulunan tek kişi siz oldunuz, mailman'in
koduna ya da ayarlarına uzun zamandır ellemedik. Sizin ayarlarınızda bir
yanlışlık olduğunu veya sizin gözünüzden kaçtığını düşünüyorum, iğrenç bir
öneri olarak inip/binmeyi (listelerden çık, tekrar üye ol)
deneyebilirsiniz...