[Pardus-kullanicilari] Toplu mesaj problemi

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
2 Mar 2006 Per 09:42:27 EET

Konu satırında olayı biraz abartsam da toplu mesajlar bende tedirginlik
yaratıyor.

Üye olduğum tüm gruplarda toplu mesaj kapalı görünüyor. Hepsi toplu
gelmeye başladı. Lütfen bu işe bir çözüm bulalım.

İyi çalışmalar

NOT1: Gruplar: pardus-kullanıcıları, kalite, paketler, paketler-commits
NOT2: Önce bu mesajı pardus-kullanicilari-owner at uludag.org.tr'ye
gönderdim ama adres bulunamadı diye geri dönüyor. Aşağıda yazanlara
inanmayalım mı?