[Pardus-kullanicilari] Hatýrlatma: Pardus'ta neler eksik?

Ahmet AYGÜN ahmet at kivi.com.tr
2 Mar 2006 Per 07:24:14 EET

Çarşamba 1 Mart 2006 23:48 tarihinde, Echo şunları yazmıştı:
> http://www.pardus-wiki.org/index.php/Neler_Eksik sayfasında düzenle yaparak
> bişiler karalıyorum ama yanlış yere mi yazıyorum???
Kısmen yanlış yapmıyorsunuz ama hata raporu olacak sorunları wikiye girmek
yanlış.

Örneğin aşağıdaki paragraf bir hatayı anlatıyor, bu hata raporu olarak
bugs.uludag.org.tr'ye girilmeli.

"Herhangi bir uygulamada "Yardım" menüsüne ulaşılınca KDE yardım merkezi -
Index şimdi yaratılsın mı? sorusunun seçenekleri : "Oluştur" ve "Do not
create" olarak çıkmaktadır.Seçenekler Oluştur ve Oluşturma olarak
düzenlenmelidir.Ayrıca aynı ekranın devamında Arama indisi oluştur kısmının
altında yazan açıklamalar da ingilizce olarak kalmıştır,Türkçeleşmeye
ihtiyacı vardır."

Aşağıdaki paragraf ise net-kga'nın bir sonraki sürümünde eklenmiş bir özelliği
tanımlıyor.

"KDE yapılandırma modülü Wireless bağlantılarda yetersiz kalmakta,KWifi
Yöneticisi ise WAP key ile giriş yapamamaktadır.Varolan geliştirilmeli veya
daha kapsamlı bir Wi-fi yöneticisi eklenmelidir."

--
Ahmet AYGÃœN - ahmet_kivi.com.tr