[Pardus-kullanicilari] Hatırlatma: Pardus'ta neler eksik?

Echo pardus at rasgele.net
1 Mar 2006 Çar 23:48:21 EET

Selamlar,

http://www.pardus-wiki.org/index.php/Neler_Eksik sayfasında düzenle yaparak
bişiler karalıyorum ama yanlış yere mi yazıyorum???

birde 6 Mart erken bir tarih değil mi sizce?aramıza her geçen gün yeni
Pardusçular katılmakta ve yeni kurcalamalar,fikirler,öneriler ortaya
çıkmaktadır diye düşünüyorum.1-2 aylık bir süre eksikleri ve istemleri
dillendirebilmek için erken bir süreç değil midir?

saygılarımla.
Rasgele.net

Çarşamba 1 Mart 2006 22:02 tarihinde, Bülent Potur şunları yazmıştı: