[Pardus-kullanicilari] Opera Web Browser

Değer Muharrem PardusTestcisi at f2s.com
1 Mar 2006 Çar 15:55:25 EET

Çarşamba 1 Mart 2006 13:17 tarihinde, hüseyin bilen şunları yazmıştı:
   Sayın Muharrem bey
   Çok çeşitli versiyon görünce hangi versiyon u tar gz olarak indirirsem
   pardus da çalışır birde her çeşit linux un kendi aralarında da 4 5
   versiyonları mevcut bu kadar çok çeşitle karşılaşınca kafam karıştı 30
   civarında seçenek mevcut sizce hangisi acaba.Teşekkürler

İyi soru :) Ben öntanımlı olarak ne gördüysem orada - Xandros 2.0, 2.5, 3.0 -
onun tar.gz dosyasını aldım. Belki yanlış yapmışımdır, ama rahatlıkla
kuruldu.

Dil dosyası için adres:
	http://www.opera.com/download/languagefiles/