Re: [Pardus-kullanicilari] NETBEANS HATASI YÜZÜNDEN MYSQL APACHİ HAZIR PROGRAMA GİDEMİYORUM

Onur Canci onur at canci.net
1 Mar 2006 Çar 08:58:35 EET

Netbeans 5 de bir sorun yok bende de aynı sorun olmuştu. Daha sonra
bilgisayarın dil ayarlarını ingilizceye çevirince sorun tamamen çözüldü.
Yalnız şöyle bir sorun var ben kcontrol yada tasma dan dil ayarlarını
türkçeye çevirmek işe yaramadı bende çöken windowz'u fırsat bilerek sistemi
komple formatladım ardından pardusu ingilizce olarak yeniden kurdum ve sorun
tamamen sorun çözüldü.

Bu arada bu dil ayarlarını format atmadan nasıl ingilizce hale getirildiğini
bilenler beni de bu konuda bilgilendirirse sevinirim.

Bu arada windowz'a gelince sistem ingilizce olsa da eğer bölgesel
ayarlarınız türkçe ise aynı sorunu veriyor ben bunu da denemiştim önceden :)