[Pardus-kullanicilari] Pardus'da normal VCD izleyemiyorum

Alper Şen aalpersen at gmail.com
21 Haz 2006 Çar 16:00:31 EEST

Son 10 dakikamı o dediğiniz ayar penceresi tekrar nasıl çıkar
araştırmama ayırdım, fakat
bir şey bulamadım :).
CD takınca çıkıyor.
Bence farklı bir ortam takın. Farklı ortam derken henüz otomatik
başlatıcıda varsayılan ayarı
bozmadığınız bir ortamı takmanızı kasdediyorum.
Mesela DVD gibi. O zaman tekrar karşınıza çıkacak. Altta bir
"configure" butonu var.
Fakat bu ayar penceresi yeni ortam takılmadığında nasıl gözükür
bulamadım bende :).
Demek bende kapatsam tekrar açamayacağım :).

21.06.2006 tarihinde Alper Şen <aalpersen at gmail.com> yazmış: