[Pardus-kullanicilari] VNC

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
20 Haz 2006 Sal 00:42:45 EEST

Merhaba
Hangi VNC sunucusunu derlediniz pardus altında ?
http://belnet.dl.sourceforge.net/sourceforge/vnc-tight/tightvnc-1.3dev7_unixsrc.tar.bz2
adresinden tightvnc' in 1.3dev7 sürümünü çekebilirsiniz
indirdiğiniz bu dosyayı derlemeniz ve kurmanız gerekmekte. Ardından gerekli
servisi çağırmanız yeterli olacaktır. zaten iç ağdan bağlanacağınız
için adsl modemin
portlarını kurcalamanız gerekmeyecektir.