[Pardus-kullanicilari] VNC

Şenol EKER pardus at kocaeli.org
19 Haz 2006 Pzt 22:09:20 EEST

Pazartesi 19 Haziran 2006 14:27 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:
> Pazartesi 19 Haziran 2006 02:18 tarihinde, Şenol EKER şunları yazmıştı:
>
>  Programlar -> Internet -> krdc
>
>  kullanabilirsiniz

Onur Bey; İlginize teşekkürler.
Benim sorum bu değildi. Bahsettiğiniz VNC'nin istemcisi. Ben istemciyi başka
bir bilgisayarda çalıştırıp Pardus'a bağlanmak istiyorum. Tam tersi yani.
Halen de bağlanamıyorum. Ne gibi bir hatam olabilir hiçbir fikrim de yok. Ben
25 yıl microsoft kullandığım için ondan bahsetmemi lütfen normal karşılayın;
windows'ta bu durum olsa idi, sunucu bilgisayarın firewall ayarlarına
bakılmasını önerirdim. Burada da onu yapacağım ama hem bir firewall var mı
bilmiyorum; varsa da nasıl girilir ya da bir port nasıl açılır bilmediğim
gibi, hangi portu açacağımı da bilmiyorum.
Saygılar.