[Pardus-kullanicilari] Kaffeine

Şenol EKER pardus at kocaeli.org
19 Haz 2006 Pzt 02:09:28 EEST

Pardus'u kurdum.
Kaffeine çalışıyordu. Ama ses gelmiyordu.
Sonra KMix'i keşfettim.
Sistemde biri onboard, diğeri ise pci iki ses kartı var ve ben onboard olanı
kullanıyorum ama pci olan varsayılan idi. Onboard olanı seçtim ve ondan sonra
olan oldu. Artık hangisini seçersem seçeyim sonuç değişmiyor:
Kaffeine çalışmıyor.
Gelen mesajı aşağıya tam olarak yazdım.
Hatanın ne olabileceği konusunda en ufak bir fikrim olmadığından problemimi
çözmek için nereden başlamam konusunda da fikir yürütemiyorum. Bu yüzden
listeyi meşgul etmek zorunda kaldım.
Malum; kaffeine çocuklar için mühim bir program :)
Saygılar.

Kaffeine oynatıcı - KDE çöküş bilgi sistemi
Kısa açıklama:
Kaffeine oynatıcı (kaffeine) uygulaması çöktü ve 11 (SIGSEGV) sinyali
gönderdi.
Bu nedir:
Uygulamadaki bir hata nedeni ile uygulamalar çok kez SIGSEGV sinyali alırlar.
Bu durumdaki uygulamalardan belgelerini kaydetmesi istenir.
Ne yapabilirim?:
Bu uygulama için yazara bir hata raporu göndermek isterseniz, öncelikle
hatanın http://bugs.kde.org adresinde yer alıp almadığını kontrol edin.
Lütfen mümkün olduğunca fazla bilgi verin ve varsa orijinal belgeleri
ekleyin. Eğer bu hatayı tekrar ortaya çıkarabilmenin bir yolu varsa, bunu da
belirtin.
Geriye dönük izleme:
Bu geriye dönük izleme kullanılmıyor gibi görünüyor.
Bu paketlerinizin geriye dönük izleme oluşturmasını engellemesinden dolayı
olabilir, veya yığın çerçevesi ciddi bir şekilde bozulmuş olabilir.

(no debugging symbols found)
Using host libthread_db library "/lib/libtheread_db.so.1"