[Pardus-kullanicilari] Pardus Forum

Hikmet TEMİZ hikmettemiz at maliye.gov.tr
18 Haz 2006 Paz 20:51:28 EEST

Arkadaşlar forum sürekli bilgisayar başında olmayan arkadaşlar için zor
bir olay. Bu şekilde gayet iyi diye düşünüyorum. Maillerimize nasıl olsa
bakıyoruz. Fakat Forumlara sürekli bakma ihtimalimiz biraz zor olabilir.
Bende birlikten yanayım. Sebebine gelince zatenyeni bir oluşum içinde
olan kişiler olarak zaten bir avuç insanız ne gerek var. Bu şekilde
gayet ideal diye düşünüyorum.Pardusa ilgili forumlar var zaten. Kaç
kişinin buraları ziyaret ettiği ortada..