[Pardus-kullanicilari] Google Earth artık Linux için de var

Alper Şen aalpersen at gmail.com
15 Haz 2006 Per 13:50:23 EEST

Merhaba

Benimde suse 9.2 de başıma geldi.
Diskte yer kalmayınca (KDE temp dosyaları için)
KDE açılmayı reddediyor.
Bu başıma çeşmde laptopta geldi.
Ağ bağlantım yoktu. Problemin nedenini bulana kadar anam ağladı :).
Bir kaç tane büyük boyutlu dosya sildim ve kendine geldi.

Çok kötü bir problem. Neden olduğunu da belirtmiyor.
Gerçi belki KDE loglarında yazıyordur da , o zamanlar
log dosyaları nerde nasıl bakılır bilmiyordum.
Zaten X de açılmamıştı.
Keşke her açılışta gereksiz temp dosyaları silinse :)