[Pardus-kullanicilari] Kuluçka daðýtým olarak Pardus kullanmak ?mini Daðýtým??

Doðan -- doganay44 at gmail.com
9 Haz 2006 Cum 17:49:57 EEST

merhaba , şöyle mini bir pardus (150-200 mb ) yapmak için ne yöntemler
izlemeliyiz.
Yani kde , openoffice gibi büyük programları kaldırıp , xfce , abiword gibi
daha hafif programların olduğu damnsmalllinux tarzı bir linux dağıtımı.pisi
çomar,müdür avantajını bu dağıtımda da kullanmak için kuluçka olarak pardus
seçmek yeterli mi?açıkcası eski bilgisayarda pardus çok
kasıyor.bilgisayarını
çöpe atmayıp pisi li falan bir işletim sistemiyle yeğenine vercekler için
böyle
bir dağıtım iyi olur.

LFS ye baktım ona nasıl "pisi" entegre etcem bilemiyorum.
http://www.uludag.org.tr/projeler/paketler/temizleme/index.html adresindeki
dökümanı  okudum.aradığım cevabı bulamadım.
Yol gösterirseniz tatilimi buna ayırıp uğraşmayı düşünüyorum.