[Pardus-kullanicilari] çalışan cd 1.1 edinmek ya da indirmek istiyorum

Ahmet Nuri Deniz ahmetnuri at gmail.com
12 Haz 2006 Pzt 09:39:50 EEST

Pardus Çalışan CD 1.1

Pardus Çalışan CD, Ulusal Dağıtım Projesi tarafından Türkiye'deki bilgisayar
kullanıcılarının proje hakkında fikir sahibi olması ve deneyenlerin eleştiri
ve görüşlerini zamanında iletebilmesi için hazırlanmıştır.

Çalışan CD kurulum gerektirmeden kullanılabilir, diskinizdeki bilgilere
zarar vermez.

İçindekiler

   - Linux (2.6.10) çekirdeği,
   - KDE 3.4 masaüstü ortamı,
   - Gcc-3.3.5.20050130 ve Glibc-2.3.4.20041102,
   - Ofis araçları (OpenOffice.org 1.9.95 + Zemberek),
   - İnternet araçları,
   - Çokluortam ve grafik araçları ve oyunların yanı sıra
   - ÇOMAR yapılandırma yöneticisi,
   - Kaptan Masaüstü ve,
   - TASMA gibi yardımcı araçların ön sürümleri yer almaktadır.

Yenilikler

   - X öntanımlı olarak v4l modülü yükleyecek şekilde ayarlandı
   - Firefox yerimleri Türkçe'ye çevrildi
   - NTFS modülü parametreleri yeni biçime uygun olarak yazıldı
   - Gtk-QT-engine öntanımlı yazıtipi boyutu değiştirildi
   - Mozilla ve türevi tarayıcılar için Java eklentisi sembolik bağı
   düzeltildi
   - Gconf ve bazı modem sürücüleri için /etc altındaki sembolik bağlar
   düzeltildi

Yenilenen Programlar

   - Glibc-2.3.4.20041102
   - Gcc-3.3.5.20050130
   - Xorg-X11 6.8.2
   - KDE 3.4
   - Qt-3.3.4
   - OpenOffice-1.9.95 + Zemberek
   - Zemberek Server - KDE Zemberek Entegrasyonu
   - Mplayer-1.0pre7
   - Gimp-2.2.6
   - Imposter-0.3
   - Konversation-0.17
   - K3b-0.11.18
   - Thunderbird-1.0.2
   - Firefox-1.0.3

Minimum Sistem Gereksinimleri

   - Intel Pentium 2 ve üstü işlemci
   - 128 MB (256 ve üstü tavsiye edilir)
   - CD-ROM okuyucu (4x ve üstü)

Pardus Çalışan CD'yi Edinmek

Pardus Çalışan CD'yi edinmek için aşağıdaki bağlantıları kullanabilirsiniz:

FTP:

  ISO: ftp://ftp.uludag.org.tr/pub/pardus/calisan/1.1/pardus_calisan_cd-1.1.iso

  MD5SUM: ftp://ftp.uludag.org.tr/pub/pardus/calisan/1.1/pardus_calisan_cd-1.1.iso.md5sum

11.06.2006 tarihinde mehmetcalik69 <mehmetcalik69 at mynet.com> yazmış: