[Pardus-kullanicilari] Ne isti-yorum?

pardus teknik pardusteknik at gmail.com
8 Haz 2006 Per 19:02:31 EEST

> Ümran Bey, ağzına sağlık. Rahatın rahatsiz etmesi, çok iyi. Alışkanlık apayrı.

Ümran Hanım olacak sanırım :)

> iyi örneklerinden biri, hızlı etkili. Bence düşünülmesi ve üzerinde kafa
> yorulması gereken zaten iyi kurgulanmış olan hiyeratşik ypı değil, içeriğin
> zengileştirilmesi ve stabil hale getirilmesi, Velhasıl, bu da bir Son
> kullanıcı yorumudur. Saygılarımla, Kolay gelsin.

İsim konusu abartılmayacak kadar küçük bir konu  , ama pardus
kullanıcılları ve geliştireli ince eleyip sık dokumalı , aslında güzel
bir şey bu.
Denetim masası , yapılandırma merkezi ya da Tasma işte adı neyse ,
"içeriğin zengişleştirilmesi ve stabil hale getirilmesi" konusu
önemli.

Ayrıca Ümran Hanım ın yaptığı eleştiriden yola çıkarsak , benim
problemlerim ya da sizin problemleriniz "aşılabilecek" problemler.En
nihayetinde bir yere bir takla attırıyorsunuz ama iş gelip 11 yaşında
bir ilkokul öğrencisinin kullanması gerçeği girince işler biraz
sulanıyor.Yanlış anlaşılmasın , ama sadece kendimizi değil , mesela
"hacKer Ana" : )  yı da düşünmeniz gerek değil mi? Ya da bir ilkokul
öğrencisini...
Yani aslında aynı şeyler çerçevesindeyiz.