[Pardus-kullanicilari] Exper Laptop, Intel GMA 900 128MB ekran kartı?

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
8 Haz 2006 Per 18:08:42 EEST

 Merhaba,

> İlginiz için teşekkürler. Ancak bu CD bende zaten var. Ancak sistemi
> silmeden önce bir denemek istedim. Eğer Pardus'ta bu ekran kartını
> tanıtamayacaksam başka bir çözüm aramalıyım. Pardus'un bu kartı
> mutlaka tanıyıp tanımayacağını nasıl test edebilirim?

 Yeni bir dizüstü bilgisayar almışsınız, ancak 1 seneden daha eski bir
cd ile deneme yapmışsınız. Sizce bu yöntem gerçekten bu kartın çalışıp
çalışmadığının göstergesi olabilir mi ? Hele ki bu kadar hızlı
geliştirilen bir sistemde.

 Hem evimde hem de ofis bilgisayarımda gma 900 ve türevi ekran kartı
kullanıyorum. Bu kart sağlıklı olarak çalışıyor.

 Karşılaşabileceğiniz tek sorun (hani bir ihtimal, küçük bir ihtimal),
ekran kartınızın BIOS'unun hatalı olması ve ekran modlarının düzgün
programlanmaması olabilir. Olur da böyle bir sorunla
karşılaşırsanız kurulum tamamlandıktan sonra 855resolution pakedini
kurup servisini başlatarak bu sorunu da giderebilirsiniz.