[Pardus-kullanicilari] Ubuntu 6,06

İhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
5 Haz 2006 Pzt 21:30:34 EEST

Bu birazda son kullanılan sürücülerle alakalı bir şey, güncelleme ile Suse de
çalışır Pardus'da. interntten baktığım kadarı ile içinde intel hda ses var,
aynı ses benim notebookta var ve çalışıyor.
Kablosuzun ne olduğunu bilmiyorum ama benim bildiğim sony genellikle
intel' inkileri kullanır ki oda çalışıyor olması lazım çünkü intel nerede ise
sürücüleri kendisi yazıyor, yazdırıyor.

Ses tuşları benin notebook'tada yok ama yeni kernel' in içinde var, sağ olsun
birisi yapmış, ben test ettim Pardus'ta fıstık gibi çalışıyor, ama ben hala
eski kernel' i kullanıyorum, biraz sabır.

Aslında her şeyi Ubuntu 6.06 LTS' nin çıkış tarihi açıklıyor.

1-6-2006

Notebook' un sorunu olsa olsa ki bende var kamera ve sd okuyucu derdin olur
derim. kart okuyucu  benimki gibi Ricoh ise bildiğim kadarı ile sürücü hazır
ve kernel ile birleştirildi. Kamera cipseti ali' nin ise maalesef görünürde
bir sürücü yok.

Kolay gelsin.

ihsan.

Pazartesi 5 Haziran 2006 21:03 tarihinde Tolga Gülten şunları yazmıştı: