[Pardus-kullanicilari] Ynt: yükleme hatası

kilkis1 kilkis1 at mynet.com
4 Haz 2006 Paz 18:55:06 EEST

----- Özgün İleti -----
Kimden : pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Kime : Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
Gönderme tarihi : 31/05/2006 18:20
Konu : [Pardus-kullanicilari] yükleme hatası

40 GB  maxtor hardiskime pardus kurmak istiyorum
daha öncede yazdım ancak ayrıntılı bir açıklama yapmamıştım bu
sebeple
tekrar yazıyorum
pardus cd sini taktıktan sonra ekran gelitor standart kurulum
dediğimde şöyle bir yazı çıkıyor ve çakılıpğ kalıyor uncompressing
linux.... ok booting kernel
ancak minimum  kurulum yapınca kuruyor ancak bazı şeyle eksik
diyor ayarları ypmakta zorlanıyorum o zaman da
birinin gözüne çarpıp cevap verirse beni bu kısır döngümden kutarırsa
ne sevineceğim biliyor musunuz ...))

sansliymissin minimumda kurmussun ben onuda kuramadim