[Pardus-kullanicilari] QTParted

Tuncay Er tunc.eraltay at gmail.com
31 Tem 2006 Pzt 19:42:47 EEST

Download sayfasından "Linux Static" paketini indirip sonra /tmp dizini
altına açabilirsiniz. Ardından konsolu açıp tam ekran yapın (en az 25
satırlık terminal istiyor)
Aşağıdaki dizine gelin

#cd /tmp/testdisk-6.4/linux/      ve
#./testdisk_static                      komutu ile uygulamayı başlatın.

Uygulama açıldıktan sonra uygun olan sabit diskinizi, sonra bölüm tipini
(intel,mac vs.) , daha sonra da menüdeki "Analyse" seçimiyle diskinizi
analiz edebilirsiniz. Diskinizin geometrisi farklı ise "Geometry" menüsünden
(uyarıldığınız bir durum varsa) gerekli değişikliği yaptıktan sonra tekrar
diskinizi analiz edebilirsiniz. Bozulmadan önceki bölüm tablosunu elde
ettiyseniz "Write" ile tabloyu diskinize yazdırabilirsiniz.

Sadece bildiklerimi açıkladım. Daha önce bilmediğim adımları uygulamamıştım.
Karmaşık geldiyse lütfen denemeyin!

31.07.2006 tarihinde huseyin bilen < bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: