[Pardus-kullanicilari] hp 1020

talat coskun talat at uzmanislem.com
31 Tem 2006 Pzt 14:39:46 EEST

1020 ile ilgili Alpha2 de denemelere devam ettim.Ayrıca
generic olarak da kurdum.Ama sonuç yok.Değişik usb
kablolarıyla denedim.
http://www.linuxsitesi.com/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=28
bu adresten 1015'in ppd dosyasınıda indirdim.Fakat yazıcı
servisini yeniden başlatmadı /etc/init.d/cupsd restart
komutunu verince bash: /etc/init.d/cupsd: Böyle bir dosya
ya da dizin yok hatası verdi.Birde şu dikkatimi çekiyor
Alpha2 de çevre birimlerinden yazıcı eklemeye
geliyorum;yüklü yazıcı görünmüyor ama yazıcı ekle deyince
yerel port seçimi penceresinde usb printer#1 hp laserjet
1020 görünüyor.Sistemi ilk kurduğum zaman bu şekilde
idi.Fakat http://localhost:631' i firefox
                         da yazıp yazıcı eklemek
istediğimde ise 1020 listede yer almıyor.Kısacası sorun
devam ediyor.İyi çalışmalar.....