[Pardus-kullanicilari] pardus1.1 alfa2 imaj dosyası

Mert Uzbaşlı mert at bunalmis.com
31 Tem 2006 Pzt 13:23:21 EEST

BATI-feneri wrote On 07/31/2006 01:01 PM:
> İmaj dosyası OK dedi demekki imaj doğru... Şimdi tekrar CD ye imaj
> dosyasını yazıyorum. CD'ye doğru yazılım yapılıp yapılmadığını anlamak
> mümkün mü?

"İmaj dosyası OK dedi" ne demek bilmiyorum ama  aşağıda bahsi geçen
komutlar ile elde ettiğiniz harf ve rakamlardan oluşan uzun dizgeyi,
yine aşağıdaki linklerde verilen *.md5sum yada .sha1sum dosyalarının
içeriğindeki dizge ile, bakarak(gözle) karşılaştırmalısınız. Bu
ayrıntıyı atlıyor olabileceğinizi düşündüm.

Kullandığınız cd yazma programında "Verify written data" gibi bir
seçenek var ise (K3B'de var) onu işaretlemeniz yeterli olur.