[Pardus-kullanicilari] tamam bisey yapalım da....?

wind force windforceenergy at gmail.com
31 Tem 2006 Pzt 09:58:22 EEST

         sevgili arkadaslar iyi güzel ve de hos konsuyorsunuzda once sunu bi
dusunun simdi biz daha kendimiz(pardus kullanıcıları) olarak hala problemler
yasiyoruz oyle geliyor ki elimiz kolumuz bagli kaliyor örnek vermek
gerekirse örneğin bazı programlar var bazi internet sayfalarının açlması
için gerekli olan flash mx,flash 9 activicks,java  vs vs  vs gibi bu tip
programlara hala bağımlı durumdayız pardus olarak, ancak hemen şunu da
belirteyeim ki bende pardusu daha yeni yeni kullanmaya ve tanısmaya
başlıyorum ve kaldı ki bu durumdada bir çok zorluk yaşıyorum çünkü yılların
vermiş olduğu bir  microsoft bağımlılığı var hem daha bir çok yönüylle bazı
bilgisyarların driverleri ile ilgili olarak microsoft bile problem yaşıyor
şimdi bunları göz önünde bulundurarak birdaha düşünelim hem ayrıca bizim
pardusu kullanmasını istediğimiz insanlar belli bir yaşa ve konuma gelmiş
insanlar hem yaptıkları işleride göz önünde bulundurursak bence daha pardus
un alması gereken bir çok yol var aslında bunların bilincinde olarak bizler
pardusun gelişmesi için daha çok çalışmalıyız insanların pardusu
kullanmasını sizler gibi bende çok isterim ancak bunun için daha çok yolumuz
var ve ben birazda stemle şunu bir kez daha  belirteyim bundan kısa bir süre
önce ben "pardusun menüleri biz microsoft kullanıcılarına çok karmaşık
geliyor şu menüleri biraz daha basit ve anlaşılır yapalım  en
azından biraz daha microsfta benzetelim görünümünü ve menülere erişimi"
ama pek kabul görmedi bu teklifim bakın hayatında ilk defa bilgisayar
kullanmasını öğrenen birilerine başlangıç olarak pardusu vermek ve öğretmek
onun bizden daha  iyi kullnamasını vedaha az zorluk çekerek bazı şeyleri
yapmasını sağlayacaktır ama ne yazık ki bizler yıllardır microsoft
kullanmışız öyle bir anda bıçak gibi bir anda kesip atamayız eski
alışkanlıklarımızı
bakın size bişey anlatayım ben bilgisyar öğrencisiyim ve derslerimden dolyı
flash ve visual basic kullanmak zorundayım ancak ne yazık ki bunları ne
pardusla nede suse ile yapmama imkan yok yada en azından ben beceremiyorum
hem ne zaman bişey olsa %90 microsoft la ilgili olarak birileri bana görsel
yardım da bulunabilir ama sivas gibi dağ başında bunu yapmak çok zor emin
olun koca sivas ta pardus yada linux tabanlı işletim sistemlerinden birini
kullanan birilerini bulmak çok zor zaten toplasan bir ellin parmakları
etmez kaldı ki buda daha alınacak çok yoll var demektir ama bakın ben size
şunu bir kez daha soyluyorum eğer pardusun görünümünü ve menülerine
erişimini azda olsa microsofta benzetirsek bu iş dahada hızlanır