[Pardus-kullanicilari] Çağrı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
30 Tem 2006 Paz 21:17:04 EEST

Arkadaşlar
Elimizden geldiğince noksanıyla fazlasıyla Pardusu tanıtma gayretimiz her
yeni kazandırdığımız Pardus kullanıcısının çevresindekilere anlatımı ile
yavaş yavaş kullanıcı kitlemizin artmasına vesile oluyor.Bulunduğum yörede
Linux denince korkuyorlardı 7 arkadaşa Pardus kurdum Acemi olmam onlara daha
fazla etkili yardımım olmamasına rağmen onların karşılaştığı sorunları
Maillerinizdeki öneriler ve elimin birparça pardus a yatması tabi bu arada
cesaretimin artması ile sorunların bizzat müdaahale ederek bu güne geldik
Birçoğunun oyun tutkusu nedeniyle eleştirileri vardı İki Pardus
1.0kullanıcısına Pardus
1.1 Alpha 2 kurdum oyunca daha zengin oluşu hoşlarına gitti.Hepsi de VCD ve
DVD lerin hangi formatta olursa olsun sorunsuz çalışması hoşlarına
gitti.Google Earth ın Linux üzerinde çalışması Svn depodan Skype larını da
kurunca keyiflerine diyecek kalmadı.Bankada 2 nci müdür olan arkadaşa da
Pardus kurmak için andlaştık Pardus 1.1 ile başlayacak benim bilgisayarda
Alpha 2 yi kullandı hoşuna gitti İnternet i winxp den seri buldu virüs ve
spamlardan bıkmış kurtarıcı gibi 1.1 kararlının çıkması için sabırsızlanıyor
Hatta 1.1 Beta çıktığı zaman haberleşmemizi ve betayı görmek istedi Ufal
tefek sorun da olsa beta ile başlayacak.Espiriyle karışık başıma bir hal
gelirse atlar gelir hem bir çayımı içer hemde  sorunu çözersin
diyor.Hermenun kalan yeni Pardus kullanıcısı muhakkak çevresindekilere
anlatacak
onlarında meraklanmasını sonunda da kullanıcılar arasına katılmasını
sağlayacak.Hepimiz ellinden geleni yapacağız
kanısındayım.Benimaşıladıklarımın biri hariç diğerlerinde sorun
yaşamadım.Şansım yerindeydi ADSL lerini hem eternet hem usb
almışlar.Hepinize iyi akşamlar

30.07.2006 tarihinde Buğrahan Korkmaz <kickboksor at gmail.com> yazmış: