[Pardus-kullanicilari] İki PARDUS

Mustafa ŞEN msen63 at ttnet.net.tr
30 Tem 2006 Paz 10:02:14 EEST

Sevgili Pardusçular;
İki Pardus işletim sistemimden birini açamamak gibi bir sorunla karşı karşıyayım.Daha önce çok uzun uğraşlardan sonra ''açılmayan'' Pardus 1.0'ı açabilmiştim ve bugüne kadar daha çok öğrenme amaçlı olarak fırsat buldukça çalıştırmaktaydım.Pardus 1.1 Alpha kurulumu başarısızlıkla sonuçlandı.Alpha 2'yi bekledim ve ilk fırsatta kurdum.Kurulum başarılıydı ancak P.1.1 a2 yine açılmıyordu.Daha önceki uğraşılarımdan edindiğim deneyimlerle yeni kurduğum işl.sistemini (P.1.1a2) grub'a ekleyerek açılmasını sağladım.Ancak bu kez de Prds.1.0 açılmıyordu.Halbuki grub'ta Prds.1.0 ait bölüme hiç dokunmadım.Prds.1.1a2'ye ait bölümü eklerken de Prds.1.0'a ait bilgileri birkaç değişiklik yaparak aynen aktardım: Prds.1.0 için (hd0,1) olan bölüm bilgilerini Prds.1.1a2 için (hd1,2) olarak uygun değerlere dönüştürdüm.Bir de 'initrd' yerine 'initramfs' yazdım.Şu an 1.1a2 açılır, 1.0 ise açılmaz durumda.1.1a2'de kmail ayarlarını yapamadığım için bu mail'i xp'den göndermek durumundayım.Halbuki 1.0'da kolayca yapabilmiştim.Bu arada 1.1a2 ile ilgili iki küçük hata belirtmek istiyorum:1.si: sistem, ekran çözünürlüğü ayarlarında değişiklik yapılmasını kabul etmiyor.2.si ise xp'ye girdiğimde belgelerim klasörünün içeriğini boş gösteriyor, halbuki 1.0 ile ilgili içeriğe ulaşabiliyordum. 1.0'ı yeniden açılır yapabilmek için önerilerinizi bekliyorum.Tüm Pardus kulanıcılarına başarılar dilerim, saygılar