[Pardus-kullanicilari] Pardus'um açılmıyor.

Burak Hasırcıoğlu burakhasircioglu at gmail.com
29 Tem 2006 Cmt 21:18:18 EEST

Bugün windowsa pardustaki harddiskleri görebilen ve forumda belirtilen (
www.pardus-linux.org)  programı yükledim. Ama daha sonra Pardus'a geçtiğimde
Pardus Açılıyor dediği yerde ekrana bir sürü yazı geldi. (Konsol ekranı
gelmeden önce henüz başlarda) Birkaç defa CTRL +ALT + DEL yaptım. Daha sonra
Windows'u açtım internetten birşeyler bulurum diye. Ama bilgisayarıma girdim
ve yerel disklere bakarken Pardus bulunan disklerin özelliklerine baktım.
Dosya sistemi RAW olarak gözüküyordu. Diske girmeye çalıştığımda ise bu
diskin biçimlendirilmediğini ve biçimlendirip isteyip istemediğimi sordu.
Ben  hayır dedim ve çıktım. Sonuç olarak Pardus'u açamıyorum. Ne yapmalıyım?
Şimdiden teşekkürler...