[Pardus-kullanicilari] FireFox'ta pencere boyutu değişmiyor..

mengucek mengucek at gmail.com
29 Tem 2006 Cmt 13:32:38 EEST

Cumartesi 29 Temmuz 2006 13:15 tarihinde, Y. Abdülkadir ERTURAN şunları
yazmıştı:
> Saturday 29 July 2006 13:13 tarihinde, Y. Abdülkadir ERTURAN şunları
> yazmıştı: Arkadaşlar,
>
> Firefox'u açtığımda tam eskisi gibi masaüstünü kaplayarak açılmak yerine
> yaklaşık width200px ve height100% şeklinde açılıyor. Girdiğim sitelerden
> birine ait olan yardım penceresi bu boyuttaydı sanırım onu hatırlıyor ama
> her açtığımda pencereyi büyüt deyip masaüstünü kaplar hale getirmek sinir
> bozucu olmaya başladı. Nasıl düzeltebilirim? Teşekkürler..

merhaba..
bu durumun neden-nasıl-niye olduğuyla ilgili herhangi bir bilgim-birikimim
yok.. :)
ama.. firefox'la ilgili geçmişte yaşadığım, -nedenini çözemediğim- bazı
sorunları.. "home" dizinindeki "gizli dosyalar"dan ".mozilla" dosyasını ya da
aynı yerdeki "firefox" dosyasını silip.. firefox'u yeniden-taze başlatarak
çözmüştüm...
*önemli*: "yer imlerinizi" yedekleyin.. ve varsa; eklentilerinizi yedekleyin..
yedeklemeden uygularsanız.. hepsini yeni baştan oluşturmanız gerek..
hoşça kalın..