[Pardus-kullanicilari] "Pisi Kga" fontlar çok küçük

ali koyun alikyn at gmail.com
29 Tem 2006 Cmt 00:10:44 EEST

 Pardus menüsü ve içeriği değil ama örneğin "Program, Ekle Güncelle ve
Kaldır"ın içeriği yazılar birbirine geçmiş ve küçük olduğu için
görülmüyor. (Pardus 1.0'ı kullanıyorum.)
                  "Pardus->Pardus Yapılandırma Merkezi->Görünüm ve
Temalar->Yazıtipleri bölümünde"    yazı tiplerinin boyutunu büyültmeyi
daha önce de defalarca denedim diğer içerikler değişikliklerden
etkileniyor ama "Pisi Kga"da tık yok.

 Ayrıca Firefox'ta da sayfalar görüntülenirken bazı bölümlerde yazılar
belli belirsiz görünüyor sayfayı oynatınca bu sefer aynı sorun sayfa
içerisinde başka bir yerde oluşuyor. Karakter büyüklüğünde bir değişme
değil ama yazılar bellirsizleşiyor.
 Yardımcı olursanız sevinirim zira pisi paketlerini yüklemekte
zorlanıyorum, zaten hiç kaldıramıyorum, ezbere bir paket kaldırmak
istemiyorum.
 Teşekkürler...
--
Aslında gidendir terk edilen, giden de bu yüzden gitmiştir zaten.