[Pardus-kullanicilari] yardım

Deniz Ogut kdenizogut at gmail.com
28 Tem 2006 Cum 00:21:45 EEST

Merhaba Ünal Bey,

On 7/27/06, Ünal Özüm <sofamor at gmail.com> wrote:
> Daha önce bir grafik programında çizdiğim bir x-y koordinatlı çizgisel
> grafiği openoffice metin içerisinde kullanarak bir .doc metni oluşturmuştum.
> Bu grafiği jpeg resmi haline nasıl getirebilirim?

Şu yöntem bende işe yarıyor:

- .doc belgesinde istediğiniz grafiğin üzernine tıklayarak grafiği
seçin. - Düzen > kopyala veya Ctrl + C ile kopyalayın.
- Gimp'i açın
- dosya > yeni oluştur yoluyla, boş bir Gimp sayfası açın. Bu esnada
size boyut soracaktır, ya istediğiniz bir değeri girin veya öntanımlı
olarak geleni onaylayın.
- Kopyalamış olduğunuz görsel malzemeyi yeni oluşturduğunuz boş Gimp
alanına yapıştırın.
- Kaydet komutu verin.
- Kayıt seçeneklerinden jpg, jpeg seçeneğini tıklayın. Kayıt yerini belirleyin.
- Bu esnada Gimp size "önce bunun dönüştürülmesi lazım" gibi bir
şeyler söyleyebilir. Onaylayın.

Sanırım bu yolla, istediğiniz görsel malzemenin jpeg olarak
istediğiniz dizinde oluşması lazım.

Selam ve saygılar,

K. Deniz Öğüt