[Pardus-kullanicilari] YNT: Firefox Hakkında

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
27 Tem 2006 Per 21:29:15 EEST

Arkadaşlar bir tecrübeni sizle paylaşayımmı?
Şu macromedia flash 8.0 konusu;
cnbc sayfasının görüntülenememesi üzerine tartışılmıştı sanırım.
Benzer bir durumla ben bir bankanın internet şubesinde karşılaştım ve
yetkililerine durumu bildirir birazca da ağır dilde kaleme aldığım bir
e-ileti gönderdim.
Bir süre sonra adamlar durumu düzeltiler. Kendilerine teşekkür ettim.
Adını da vererek yazacağım bir uçak şirketinin (AtlasJet) sayfasında online
bilet alış işlemi bölümünde bulunan şu uyarı için:
"  *Web sitemizden rezervasyon yapılabilmesi için ; *
Microsoft Internet Explorer tarayıcısının 6.0 sürümünün kullanılması
gerekmektedir. Rezervasyon sırasında Firefox, Mozilla vb. diğer
tarayıcıların kullanımında sorun yaşanabilir." yetkililere devamlı e-ileti
gönderiyorum, henüz bir düzelme olmadı.
Paylaşmak istedim.

27.07.2006 tarihinde Ömer F. USTA <omerusta at gmail.com> yazmış: