[Pardus-kullanicilari] Bir fikir: Ubuntu'daki Examples klasörü

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
27 Tem 2006 Per 16:21:43 EEST

Arkadaşım
Gelen 6.0 Ubuntu cd si çalışan cd ve instal seçeneği var veya çalışan cd de
menü üzerinden kur seçeneği ile kurulabiliyor.Benim korktuğum Suse de
knoppixde olduğu gibi boş bölümler dururken Herhangi bir Pardus veya suse
sistemi üzerine çöreklenmesin Pek fazla linux geçmişim olmadığı için (Kurban
bayramında pardus ile başladım) her kurmaya kalktığım ilave bir sistem diğer
linux sistemlerini görmezden geliyor birinin üzerine kendini kuruyor Tabi
Pardus hariç.Kurulumdan sonra ise winxp ve kendinden başkası yokmuşcasına
guruba almıyor.winxp nin yanında Pardus 1.0 suse 10.0 Pardus 1.1
Knoppix 4.0grubu oluşturana kadar göbeğim çatladı desem yeridir,ne de
olsa acemi fakat
meraklı bir ihtiyarım.Şimdiki korkum ubuntuyu kurarken yine başıma ihale
almayıp sağı solu sakatlamada grubu uçurmadan(Son Pardus 1.1 alpha ile
uçurdum) nasıl bu işi çözerim.Teşekkürler

27.07.2006 tarihinde Buğrahan Korkmaz <kickboksor at gmail.com> yazmış: