[Pardus-kullanicilari] Bir fikir: Ubuntu'daki Examples klasörü

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
27 Tem 2006 Per 14:39:51 EEST

Sayın arkadaşım
Bazı arkadaşların ve forumlardaki maillerden sonra eposta ile istediğim
ubuntu cd si Hollanda üzeri posta ile geldi Bundan önce çalışan cd den
knoppix install ederken Bilgisayarımdaki Pardus larımdan birinin üzerine
kendini kurdu halbuki iki partition boş iken.Birincil hardımın ilk bölümünde
winwp ikinci bölümünde suse ikinci hardımın birinci bölümünde
Pardus1.0ikinci bölümünde kernelini dağıttığım
Pardus1.0(Kernel derlerken hata yaptım kernel açmıyor ) üçüncü bölüm Pardus
1.1 Alpha 1 dördüncü bölüm knoppix beşinci bölüm boş altıncı bölüm Pardus
alpha 1.1 Ubuntu 6.0 ikinci hardımın 5 inci bölümüne instal etmem için hangi
yolu takip etmem gerekecek.Önerileriniz için teşekkürler

27.07.2006 tarihinde Cüneyt Sert <cuneyt at me.metu.edu.tr> yazmış: