[Pardus-kullanicilari] Wireless Nerede?

Echo pardus at rasgele.net
26 Tem 2006 Çar 21:17:01 EEST

Selamlar ,

iwconfig yazarak wireless kartınızın detaylarına ulaşabiliyormusunuz?
KWifi Yöneticisini çalıştırıp kartınıza ulaşabiliyormusunuz?

hangi aşamada bağlantı sorunu yaşadığınız daha detaylı bildirebilirseniz
çözümü daha kolay olacaktır.

Sevgilerle

Echo

Çarşamba 26 Temmuz 2006 18:33 tarihinde, Eyup Ersan şunları yazmıştı: